AGENDA | EVENTO

Barris oberts i sostenibles: MALILLA

Proper divendres, dia 14, entre les 18h i les 21h al Parc Nou del barri de Malilla i tenim un programa farcida d’activitats.

Vols conèixer-les? Anem allà!

• Exhibició d’un taller de socarrats.
  • Un show-cooking.
  • Actuacions musicals
  • Projecció del vídeo-documental que explica el projecte i dona veu als/les seus/es participants.

Ens agradaria molt que t’arrimares a participar de les activitats que tanquen un projecte que ha sigut molt enriquidor tant per a les associacions de Malilla com per a nosaltres.

El projecte “Barris Oberts i Sostenibles. Malilla” ha suposat una trobada real i continuada del teixit associatiu de Malilla per a constuir col·lectiva i conjuntament una convivència pacífica al barri. I nosaltres estem molt satisfetes perquè, precisament, eixe era el resultat que volíem aconseguir.

Vens a celebrar-ho amb nosaltres? T’esperem!

EQUIP ACPP-PV

ACPP País Valencià.