La Malva-rosa li trasllada al vicealcalde Sergi Campillo una llista de reivindicacions veïnals per un barri digne

Cal dir que prèviament a la trobada se li ha get arribar varis dossiers amb les deficiències i reivindicacions del barri. Igualment se li ha fet entrega d’un informe de situació de la Malva-rosa acompanyat d’un reportatge fotogràfic que ha elaborat l’associació. També hem insistit en que cal donar una solució a les persones sense sostre.

El vicealcalde venia assistit pel seu assessor i els responsables de jardins, residus i neteja. Durant el recorregut de quasi 2 hores per tot el barri se li han mostrat les deficiències que venim denunciant ds de fa anys i que fan referencia als parcs, jardins, voreres, descampats i absència de papereres i contenidors en molts llocs del barri

Des de l’associació valorem que haja volgut conèixer de primera mà les deficiències manifestades. Els responsables municipals han pres nota, comprometent-se a enviar un informe de les pròximes actuacions. Les nostres demandes són per un barri digne que supere la situació d’abandonament i degradació com a conseqüència del mercat especulatiu de la droga.

L’associació veïnal de la Malva-rosa quedem a l’espera de que després d’aquesta trobada l’estat del nostre barri millore sensiblement. La Malva-rosa no se conforma, mantenim la nostra lluita per un barri digne, habitable i sense drogues
  • Amics i Amigues de la Malva-Rosa